Sandy Gyémántok

Sandy Gyémántok

Bemutatkozás

2020. december 04. - Setthy

Szia! Seth Greenberg vagyok, egy 16 éves fiú, aki New Yorkban él a húgával és az édesanyjával együtt. Nem vagyok valami nagy társasági ember, és a suliban sem jeleskedem nagyon. Viszont minden szabadidőmben azon vagyok, hogy az édesanyámnak besegítsek a megélhetőségben. Internetes oldalakat készítek megrendelésre, és úgy gondoltam, ha már sikerült végre levetni a gátlásaimat, kilépni az időkapszulámból, amelyet magam köré húztam az utóbbi két évben (az apám meghalt két évvel ezelőtt, autóbalesetben), akkor nekiállok annak, amit még sohasem próbáltam de egy próbát megér.... Blogot írni. Most már szeretnék megnyílni az embereknek, ezért is kezdeném ezt az egészet egy olyan eseménnyel, ami mindezt kihozta belőlem. 

https://www.instagram.com/sethgreenbergg/

A bejegyzés trackback címe:

https://sethgreenberg-sandy-gyemantok.blog.hu/api/trackback/id/tr9916317262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása